Wangedrag en niet-naleving melden
Iedere stem telt bij Securitas. We vertrouwen erop dat onze collega's en externe belanghebbenden hun stem laten horen wanneer een situatie onze kernwaarden en onze reputatie bedreigt. Daarom hebben we de Securitas Integrity Line in het leven geroepen, waar gevallen van niet-naleving van onze waarden of richtlijnen gemeld kunnen worden.
Bij Securitas maken onze mensen elke dag het verschil. We zijn trots op de manier waarop zij onze kernwaarden - waakzaamheid, integriteit en behulpzaamheid - uitdragen en tegelijkertijd mensen, middelen en eigendommen over de hele wereld beschermen. Deze waarden bepalen wie we zijn en leiden onze beslissingen en acties.
Het melden van deze kwesties van wangedrag of niet-naleving van onze richtlijnen geeft ons de informatie die we nodig hebben om de situatie te verhelpen en te voorkomen dat soortgelijke situaties zich opnieuw voordoen. Wij geloven ook dat iedereen zich veilig genoeg moet voelen om zich uit te spreken. De Securitas Integrity Line is een vertrouwelijk meldsysteem voor onze medewerkers en anderen.
Securitas Integrity Line
Dit is een instrument dat bijdraagt aan een gezonde bedrijfscultuur, waarin mensen kunnen zien dat hun stem wordt gehoord en er gepaste actie wordt ondernomen. Als je een medewerker, partner, investeerder of andere aan stakeholder bent en je wil een geval van niet-naleving van de ethische code, waarden of bedrijfsprincipes melden, kan je je klacht indienen via de Securitas Integrity Line. Het platform is 24/7 beschikbaar en wordt 24/7 opgevolgd.
De Securitas Integrity Line is niet bedoeld om de verantwoordelijkheid van het management te vervangen. We moedigen je aan om je zorgen waar mogelijk te melden bij je lokale HR-afdeling, de juridische afdeling of het management.